آرشیو اردیبهشت ماه 1399

ماركتينگ چيست؟

بازاريابي ايميل چيست؟

۷۳ بازديد

بازاريابي ايميل چيست؟

 

در ابتدايي ترين مفهوم آن ، بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي تبليغ محصولات يا خدمات است.

اما تعريف بهتر بازاريابي ايميل استفاده از ايميل براي توسعه روابط با مشتريان يا مشتريان بالقوه است. بازاريابي ايميل بخشي از بازاريابي اينترنتي است كه شامل بازاريابي آنلاين از طريق وب سايت ها ، رسانه هاي اجتماعي ، وبلاگ ها و موارد ديگر مي شود. در اصل اين نامه مستقيم است كه بجاي خدمات پستي بصورت الكترونيكي انجام مي شود. از اين نوع بازاريابي مي توان براي ايجاد روابط با مشتريان يا رهايي آنها استفاده كرد.

بخش عمده اي از نامه هاي اسپم كه همه ما با تبليغ "معاملات" تبليغ مي كنيم نمونه خوبي از 
بازاريابي ايميل در بدترين حالت است. شخصي در
 جايي ليستي از ايميل (يا چندين) را خريداري كرده و ايميلي را در امتداد
 خط "دريافت ___________ (نام محصول) فقط با _____ $ ارسال مي كند! 
(مقدار) "براي همه افراد موجود در ليست ، گاهي اوقات به طور مكرر. 
همه اين كارها همه را آزار مي دهد و نام تجاري بدي را به بازاريابي ايميل مي دهد.

هرچند در بهترين حالت ، بازاريابي از طريق ايميل به مشاغل اجازه مي دهد 
تا مشتريان خود را آگاه كرده و پيام هاي بازاريابي خود
 را در معرض مخاطبان 
خود قرار دهند.

بازاريابي ايميل مي تواند شخصي سازي شود بازاريابي از طريق ايميل به شما
امكان مي دهد گروه هاي خاصي از مشتريان يا حتي افراد خاص را هدف قرار دهيد.
ارائه معاملات ويژه تولد به مشتريان براي كالاها يا خدمات يكي از راه هاي اين كار است.
براي مثال يك رستوران ممكن است در روزهاي تولد خود يك ايميل
براي مشتريان بفرستد كه 50٪ تخفيف از يك ورودي را به عنوان مثال مي دهد.
اين نوع شخصي سازي به يك تجارت كمك مي كند تا بتدريج با مشتري رابطه
برقرار كند و رابطه اي را با مشتري برقرار كند كه مي تواند منجر به افزايش
فروش و وفاداري مشتري شود.
ساير مزاياي بازاريابي ايميل
دو بزرگترين مزيت بازاريابي ايميل قيمت و سهولت است. در مقايسه با
 ساير انواع بازاريابي ، ارسال نامه الكترونيكي روشي ارزان براي تبليغ 
شركت شما و محصولات يا خدمات آن است. همچنين تنظيم و پيگيري
 يك كمپين بازاريابي از طريق ايميل بسيار آسان است و اين امر باعث 
مي شود تا به راحتي براي مشاغل كوچك قابل دسترسي باشد.

به عنوان مثال مي توانيد يك گزينه ثبت نام خبرنامه را به وب سايت خود
 اضافه كنيد ، سپس با ورود به سيستم ، خبرنامه ها را به ليست ايميل
 ارسال كنيد. يك خبرنامه معمولي روشي ساده و مؤثر براي ارسال به
 روزرساني در مورد شركت شما ، رويدادهاي آينده و پيشنهادهاي ويژه است.
 همچنين نرم افزار ايميل برنامه ريزي ايميل هاي تبليغاتي خودكار را براي 
مشترياني كه اخيراً خريداري نكرده اند ، آسان مي كند.

بازاريابي ايميل هنوز هم مرتبط است در عصر رسانه هاي اجتماعي ،
نوشتن نامه الكترونيكي وسوسه‌انگيز است. اما آمار زير را در نظر بگيريد:
91٪ از كاربران ايميل حداقل يك بار در روز ايميل خود را چك مي كنند
بازاريابي نامه الكترونيكي براي هر 1 دلار صرف شده 42 دلار چشمگير
برمي گرداند 59٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجي مي گويند نامه الكترونيكي
بر تصميمات خريد آنها تأثير مي گذارد بازاريابي پست الكترونيكي نسبت
به 1٪ براي رسانه هاي اجتماعي نرخ تبديل 2.3٪ است
مزيت بزرگ ايميل نسبت به رسانه هاي اجتماعي اين است كه 
چشم انداز ها و مشتريان احتمالاً از طريق رسانه هاي اجتماعي ايميل
 مي بينند. فقط ارسال مطلبي در رسانه هاي اجتماعي به اين معني 
نيست كه هركسي كه مي خواهيد پيام خود را ببينيد ، آن را خواهد ديد.
 با اين حال ، يك ايميل تا زماني كه خوانده شود (يا حذف شود) در صندوق 
ورودي خواهد نشست.

در حالت ايده آل ، بازاريابي از طريق ايميل بايد با رسانه هاي اجتماعي
 دست به دست شود. افزودن دكمه هاي رسانه اي "لايك" يا "اشتراك" به
 ايميل هاي بازاريابي شما راهي اضافي براي ارتباط با مشتريان با برند
 شما ايجاد مي كند. قطعه از بررسي هاي مثبت از طرفداران رسانه هاي 
اجتماعي مي تواند در ايميل ها گنجانده شود ، و برعكس ، از ارسال هاي
 رسانه هاي اجتماعي مي توان براي تشويق هواداران براي عضويت در 
خبرنامه هاي ايميل شما استفاده كرد.

اگر اين كار را به درستي انجام دهيد ، بازاريابي از طريق ايميل مي تواند 
درآمد شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اين يك راه عالي براي
 بازديد افراد (و بازديد مجدد) از وب سايت يا وبلاگ شماست و ترافيك
 بيشتر معمولاً برابر با درآمد بيشتر است.
نكات مربوط به بازاريابي ايميل بازاريابي ايميلي موثر هر چند تلاش مي كند.
در اينجا چند استراتژي براي استفاده بيشتر از فعاليتهاي بازاريابي ايميل
شما ارائه شده است. ليست خود را بسازيد. تمام كاري كه مي خواهيد
با ارسال ايميل غيرمجاز انجام دهيد ، خاموش كردن بيشتر افرادي است
كه اميدواريد تبديل به مشتري شويد. چه از طريق وب سايت خود ، چه
در فروشگاه خود و چه در يك رويداد ، وقتي مشتري در انتخاب ايميل هاي
شما تصميم مي گيرد ، روشن شود. به قوانين قانون CAM-SPAM پايبند باشيد.
اين قوانين شامل داشتن يك خط موضوعي غير فريبنده ، روشي براي اشتراك
و نام و آدرس شما در انتهاي ايميل ها مي باشد. 5 فقط براي خريد هميشه
تبليغات ارسال نكنيد. با به اشتراك گذاشتن تخصص خود يا ديگران ،
از ايميل هاي خود براي ايجاد ارتباط با مشتريان استفاده كنيد ، به آنها
نكات و ديدگاههايي را بدهيد كه مي توانند براي آنها ارزش قائل باشند.
اطلاعاتي را به اشتراك بگذاريد كه به آنها اجازه مي دهد اطلاعات بيشتري
درباره شما و شركت خود داشته باشند
ليست خود را به خوبي بخوريد. به ياد داشته باشيد افرادي كه با آنها از
طريق ايميل ارتباط برقرار مي كنيد ، به اطلاعات آنها به شما اعتماد كرده اند.
آنها سزاوار احترام شما هستند اگر مي خواهيد فرصتي براي تبديل آنها از
مشتري به طرفداران و حتي تبشير براي نام تجاري خود داشته باشيد ،
در نتيجه آنها را به احساس ويژه تبديل كنيد. اگر مي خواهيد يك خبرنامه
را انجام دهيد ، به يك برنامه برويد. ارسال ايميل در روز يا روزهاي عادي
مي تواند به مشتركان شما كمك كند تا بدانند از شما چه انتظاري دارند
و چه موقع. ايميل خود را براي استفاده از تلفن همراه بهينه كنيد ،
زيرا آمار نشان مي دهد تقريبا نيمي از ايميل در دستگاه هاي تلفن
همراه باز شده است.

كارشناس سئو محلي

۷۷ بازديد
كارشناس سئو محلي

بازاريابي SEO محلي بسيار رقابتي است و رتبه بندي سايتهاي تجاري كوچك به طور فزاينده اي 
دشوار است. 
استراتژي محلي شما بايد جامع باشد ، فقط ايجاد فهرست Google براي كسب و كار من كافي نيست.

مهم است كه يك متخصص SEO محلي را استخدام كنيد كه درك كند Google چگونه وب سايت ها را
 رتبه بندي مي كند. 
در رده بندي هاي محلي بيشتر از ليست هاي نقشه وجود دارد. شما همچنين مي خواهيد به صورت
 ارگانيك بهينه شويد.
 اين به شما كمك مي كند در اولين صفحه نتايج جستجو ، ديد بيشتري كسب كنيد.

بهينه سازي موتور جستجو محلي روش افزايش رتبه گوگل است. SEO يا بهينه سازي موتور جستجو هنر
و علم به دست آوردن يك شركت ، محصول يا خدمات در صدر Google SERPS است. البته گوگل موتور
جستجوي شماره 1 است اما موتور جستجوي بزرگ ديگر بينگ است (كه بين 10 تا 30 درصد از ترافيك
گوگل را نشان مي دهد و همچنين ياهو را هدايت مي كند). بنابراين ، اگر ما در سئو موفق باشيم -
در به دست آوردن اهرم بهينه سازي موتور جستجو براي شركت شما موفق هستيم -
در Google و Bing / Yahoo موفق خواهيم شد. من به عنوان يك متخصص شناخته شده سئو
در لندن كار مي كنم و بخش عمده مشتري هاي من مشاغل كوچك محلي در لندن هستند. اين گفت ،
من مشتري هاي سئو از سراسر كشور دارم ، بنابراين اگر در لندن نيستيد خجالتي نباشيد. من از يك
سري تاكتيك هاي SEOhat SEO براي بهبود رتبه بندي جستجو استفاده مي كنم وقتي مشتري
جستجوي "نزديك من" را انجام دهد. مشاغل براي افزايش مشتري بيشتر بدون نياز به پرداخت هزينه هاي
كمپين هاي گران قيمت AdWords PPC براي افزايش ترافيك وب سايت ، به خدمات SEO محلي متكي هستند.
خدمات جستجوگرهاي محلي مقرون به صرفه در لندن من نياز به بهينه سازي يك تجارت براي موتورهاي
جستجوگر محلي را بدون اينكه نرخ نجومي يك آژانس بزرگتر را شارژ كنيد ، درك مي كنم. من اين كار را با
تمركز زمان و تلاش براي رتبه بندي فاكتورهاي مهم در تجارت شخصي با استفاده از بهترين شيوه هاي
سئو و تكنيك هاي سئو كلاه سفيد انجام مي دهم. مواردي مانند دريافت بررسي هاي با كيفيت تر ،
دستيابي به موارد ذكر شده در كسب و كار و ايجاد محتواي مؤثر براي ديد محلي در جستجوي محلي ،
من كمپين بازاريابي جستجوي شما را با تجربه ناب مقابله مي كنم. امروز با من تماس بگيريد تا در مورد
قيمت گذاري موقعيت مكاني و اهداف فردي خود اطلاعات بيشتري كسب كنيد. من مشتري هايم را
بطور جداگانه و با توجه به محبوبيت / مشكل كلمات كليدي كه مي خواهند در جستجوي گوگل
رتبه بندي كنند ، تعيين مي كنم.   خدمات محلي جستجوگرها با نتايج بزرگ  نتايج مورد نياز خود
را دريافت كنيد اگر صاحب مشاغل كوچك هستيد ، كافي نيست يك كمپين معمولي بهينه سازي
موتور جستجو (SEO) داشته باشيد. براي هدف قرار دادن بازارها و مشترياني كه داراي خدمات SEO
محلي هستند ، بايد آن را بومي سازي كنيد. به همين دليل SEO محلي وجود دارد. من به عنوان
يك مشاور محلي در زمينه بازاريابي سئو در صنعت ، من مجموعه كاملي از خدمات را براي كمك
به سايت شما براي فروش بهتر و تبديل بهتر ارائه مي دهم. نه تنها من يك كمپين SEO موثر محلي
براي تجارت شما انجام خواهم داد بلكه اطمينان خواهم داد كه مي تواند رقباي شما را شكست دهد.
بنابراين اگر به خدمات من نياز داريد ، آنچه را كه بايد بدانيد در اينجا آورده شده است. من برخي از
بهترين خدمات محلي و مقرون به صرفه را در صنعت ارائه مي دهم. من نه تنها يك استراتژي SEO
قدرتمند محلي را براي تجارت شما ايجاد مي كنم ، بلكه اطمينان خواهم داد كه از نتيجه تعامل
مشتري بهتر گرفته تا نرخ تبديل بالاتر ، نتايج مورد نظر شما را بدست مي آورد. بنابراين اگر به
دنبال يك شركت بزرگ محلي جستجوگرها هستيد ، ديگر جستجو نكنيد.

نحوه ايجاد استراتژي سئو

۶۸ بازديد
نحوه ايجاد استراتژي سئو
آنچه را كه فكر مي كنيد درباره SEO مي دانيد فراموش كنيد و به عنوان يك زمينه هميشه در حال فكر كردن در مورد 
آن شروع كنيد. هرچه رفتارهاي كاربران و قابليت هاي موتورهاي جستجو به مرور زمان توسعه مي يابد ، 
استانداردها به چشم مي خورند.  با فرض اينكه شما مي توانيد SEO را در استراتژي بازاريابي ديجيتال خود 
جست و خيز كنيد و فقط "بالگرد" آن ممكن است شما را از رسيدن به پتانسيل تجاري كامل خود باز دارد.  
اين فقط صنعت بازاريابي آنلاين نيست كه در حال تحول است؛ صنعت تجارت شما نيز در حال بلوغ است.
 بنابراين وقتي صحبت از SEO مي شود ، شما واقعاً نمي توانيد "آن را تنظيم كرده و آن را فراموش كنيد.
" شما بايد نظارت كنيد و رديابي كنيد كه همه چيز چگونه خوب كار مي كند ، بنابراين هميشه يك قدم جلوتر از رقابت هستيد.

در اينجا نكاتي وجود دارد كه هنگام تدوين استراتژي بايد در نظر بگيريد:استراتژي SEO  چه كسي در بازار هدف شما 
حضور دارد؟ - سئو امروز فقط به دنبال گرفتن هرچه بيشتر ترافيك نيست بلكه در عوض جذب بازديد كنندگان با ارزش بالا
 به آنچه پيشنهاد مي دهيد علاقه مند است. از نظر جمعيتي ، بازار شما به دنبال چه چيزي است؟ آنها چگونه جستجوهاي 
وب را انجام مي دهند؟ آنها در كجا قرار دارند؟ هرچه پاسخ هاي شما مشخص تر باشد ، سرمايه گذاري شما در سئو با 
ارزش تر مي شود. Google Analytics مكان خوبي براي شروع تحقيقات شما است! اكثر افراد در دستگاه هاي تلفن 
همراه جستجو مي كنند - شما نيازي به آماري نداريد تا به شما نشان دهد كه در چند سال گذشته بازار آنلاين تلفن همراه
 منفجر شده است و سالها پيش بر روي دسك تاپ غلبه كرده است. اگر مي خواهيد در صفحات نتايج موتور جستجو رتبه
 خوبي داشته باشيد ، بهينه سازي وب سايت ها براي مرورگرهاي موبايل بسيار مهم است. اگر مطمئن نيستيد كه
 چگونه وب سايت شما اقدام به افزايش مي كند ، آدرس سايت خود را در تست دوستانه موبايل Google وارد كنيد
موتورهاي جستجو در حال گسترش هستند - وقتي شخصي از موتورهاي جستجوگر ياد مي كند ، آيا شما به طور خودكار 
فرض مي كنيد كه آنها درباره Google صحبت مي كنند؟ غول فناوري سهم بزرگي از بازار دارد كه 
«Googling» به فعل تبديل شده است. با اين وجود بخش قابل توجهي از جستجوها در سايتهاي جايگزين مانند
 Microsoft Bing انجام مي شود. براي جستجوي سايت خود در گزينه هاي Google ، نكته اي را تعيين كنيد 
تا ببينيد رتبه بندي در كجا قرار دارد. فقط بهبود درگيري در رسانه هاي اجتماعي و اضافه كردن برچسب هاي
 متا ممكن است تنها كاري باشد كه شما را براي افزايش رتبه هاي زوج در بينگ فراهم كند. مخاطبان شما به دنبال 
چه چيزي هستند؟ - همين چند سال پيش ، ميانگين كاربر به موتورهاي جستجو اعتماد نكرد تا سوالات مكالمه را درك كند. 
آنها با عبارات واضح مانند "تحويل گل نيويورك" جستجو مي كردند. اكنون مردم احساس راحتي در تايپ كردن در
 مواردي مانند "چه كسي گل رز را به من نزديك مي كند؟" تغيير در عادات جستجوگر معمولاً ظريف است ، 
اما تأثير مي گذارد كدام كلمات كليدي براي سايت شما با ارزش تر باشد. به جاي تمركز بر كلمات كليدي كه باعث 
ايجاد ترافيك بيشتر مي شوند ، روي مواردي كه به تبديل ، درآمد و سود ترجمه مي شوند تمركز كنيد.
سلطنت ناوبري ساده و محتواي با كيفيت پادشاه است - يك وب سايت كاربر پسند ، با اطلاعات جالب و آسان براي
 پيدا كردن ، چيزي است كه باعث افزايش ترافيك شما مي شود. هر صفحه بايد با مضامين منحصر به فرد با كلمات كليدي 
ساخته شود ، بنابراين موتورهاي جستجو مي توانند به راحتي شما را نمايه كرده و رتبه برتر خود را كسب كنند.
 رفتارهاي مثبت بازديد كنندگان سايت بهترين شرط بندي براي رتبه بندي بهتر است ، بنابراين محتوا را طبيعي و
 متمركز نگه داريد. براي جلوگيري از نارضايتي كاربران از سايت و جلوگيري از صدمه زدن به رتبه بندي آن ، 
از پرتقال و پر كردن كليد واژه ها خودداري كنيد. پيوندها به سايت شما بسيار با ارزش هستند - هنگامي كه وب سايت 
ديگري به شما پيوند دارد ، موتورهاي جستجوگر اين نظر را نشان مي دهند كه سايت شما داراي محتواي ارزشمندي است. 
چندي پيش ، دريافت ده‌ها لينك از سايتهاي با كيفيت پايين تمام تلاش خود را براي افزايش رتبه شما انجام داد. امروز ، 
ارزش پيوند به سايت شما بستگي به كيفيت سايتي دارد كه به شما پيوند داده است. فقط چند لينك به سايت شما از 
سايت هاي پر ترافيك شگفتي هايي براي رتبه بندي شما انجام مي دهد!
رسانه هاي اجتماعي نقش محوري دارند - آخرين و مهمترين چيز ، رسانه هاي اجتماعي يك سكوي در حال تحول است
 كه از يك بستر ارتباطي اساسي به يك كانال بازاريابي بسيار سودآور تبديل شده است. بسياري از كاربران جستجوهاي 
خود را در رسانه هاي اجتماعي شروع كرده و راهي سايت تجاري مي شوند. به روز كردن مطالب به روز ، 
جذاب و شخصي ، افراد بيشتري را به پروفايل شما و در نهايت به وب سايت شما جذب مي كند. آناليز كليد سئو است -
 نظارت بر رتبه شما در موتورهاي جستجو براي دستيابي به نتايج بهتر كليدي است. با رديابي مهمترين معيارهاي وب سايت
 شروع كنيد تا يك پايه براي عملكرد خود تعيين كنيد. تغييرات كوچكي در محتواي خود ايجاد كنيد و ببينيد آيا شاهد افزايش در
 ترافيك سايت يا رتبه بندي سايت خود هستيد. از ايجاد چندين تغيير نامربوط به طور هم زمان خودداري كنيد ،
 بنابراين هميشه مي توانيد آنچه را كه براي بهبود عملكرد مسئول بوده است ، پيگيري كنيد.
افكار نهايي ما در مورد برخي از مؤلفه هاي اصلي يك كمپين SEO موفق براي استراتژي بازاريابي ديجيتال شما 
بحث كرده ايم. فراتر از آن ، تعدادي از استراتژي هاي بازاريابي وجود دارد كه مي تواند به طور غيرمستقيم بر 
نحوه رتبه سايت شما ، مانند تبليغات پرداخت هر كليك و بازاريابي ايميل تأثير بگذارد.  اين بدان معناست كه شما 
واقعاً نمي توانيد به صورت جداگانه به هر كمپين نزديك شويد. موفق ترين مارك ها تمام مبارزات انتخاباتي خود
 را ادغام مي كنند كه اطمينان حاصل مي كنند هميشه وجود دارد كه چيزي را فشار مي دهد تا يك قدم به تبديل شدن 
به مشتري نزديك شود.  بازاريابي Pronto در قلب بازاريابي ديجيتال با راه حل هاي تخصصي وب سايت ، 
از جمله طراحي وب سايت قرار دارد.

 

 

https://www.prontomarketing.com/blog/digital-marketing-strategy/

https://javadyasemi.ir/

راهنماي قطعي براي تعامل با بازاريابي محتوا

۶۷ بازديد

 چگونه بازاريابي محتوا مي تواند به شما سود برساند؟

بازاريابي محتوا يك عنصر اساسي در هر برنامه بازاريابي است. اين كمك مي كند تا نام تجاري شما در يك بازار پر سر و صدا قرار بگيرد ، توجه مشتريان و جذب مشتري را به خود جلب كند. يك استراتژي بازاريابي با محتواي قوي تجربه مداوم را براي مخاطبان خود در هر مرحله از سفر خود ايجاد مي كند - از پيشنهاد در كمپين هاي ايميل خود گرفته تا گلوله نقره اي كه تيم فروش شما براي بستن معامله استفاده مي كند. اما راز موفقيت در بازاريابي محتوا در ايجاد و پرورش روابط مشتري شما نهفته است. نكته اصلي ايجاد و تحويل محتوا است كه در كمك به مشتريان شما متمركز است ، نه فروش به آنها. اين تمركز روي اعتماد و ارزش ، همراه با يك استراتژي تعامل انديشمند و تحقيق شده ، همان چيزي است كه باعث ايجاد مشتريان وفادار مي شود و در نهايت باعث ايجاد وكالت مي شود.

راهنما چيست؟

 

پايه درست نحوه ساختن يك استراتژي بازاريابي محكم با استفاده از پنج مرحله اساسي توليد محتوا ، با شروع برنامه ريزي. نقشه برداري از personas و مراحل خريدار خود بياموزيد چگونه مخاطبان خود و مراحل خريد آنها را تعيين كنيد تا مشخص كنيد كه هر قطعه از محتوا بايد چه چيزي را انجام دهد. در حال توسعه صداي برند شما براي اطمينان از اينكه نام تجاري شما در همه كانال ها و هر قسمت از محتوا سازگار است ، يك شخصيت ، لحن ، زبان و هدف ايجاد كنيد. راز ROI و چگونگي ايجاد محتوا در كسب و كار شما به روشهاي عميق بياموزيد كه بازاريابي محتوا به خوبي اجرا شود ، هم از ديدگاه رضايت مشتري و هم از درآمد كسب و كار شما سود خواهد برد. گروه هاي مواد غذايي و تقويم هاي سرمقاله چگونگي ايجاد يك هرم مواد غذايي متعادل را بررسي كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه استراتژي بازاريابي محتواي شما كاملاً گرد و موثر است. اين ابزارهاي حياتي كه با تقويم سرمقاله شما جفت شده اند ، به شما كمك مي كنند تيم خود را در همان صفحه نگه داريد تا برنامه هاي يكپارچه را استراتژيك كنيد. اصول اوليه ايجاد و مديريت يك تقويم سرمقاله قوي و نحوه استفاده از آن براي سازماندهي و انتشار مطالب را كاوش كنيد. معيارهاي موفقيت بر هفت مدرك تحصيلي كه بايد محتواي شما براي موفقيت باشد ، استاد شويد. و خيلي بيشتر استراتژي بازاريابي محتواي خود را شروع كنيد و از امروز با ساختن محتواي با كارايي بالاتر و جذاب تر شروع كنيد.

https://javadyasemi.ir/

https://www.marketo.com/definitive-guides/definitive-guide-to-engaging-content-marketing/