بازاريابي ايميل هنوز هم مرتبط است در عصر رسانه هاي اجتماعي ،
نوشتن نامه الكترونيكي وسوسهانگيز است. اما آمار زير را در نظر بگيريد:
91٪ از كاربران ايميل حداقل يك بار در روز ايميل خود را چك مي كنند
بازاريابي نامه الكترونيكي براي هر 1 دلار صرف شده 42 دلار چشمگير
برمي گرداند 59٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجي مي گويند نامه الكترونيكي
بر تصميمات خريد آنها تأثير مي گذارد بازاريابي پست الكترونيكي نسبت
به 1٪ براي رسانه هاي اجتماعي نرخ تبديل 2.3٪ است
مزيت بزرگ ايميل نسبت به رسانه هاي اجتماعي اين است كه
چشم انداز ها و مشتريان احتمالاً از طريق رسانه هاي اجتماعي ايميل
مي بينند. فقط ارسال مطلبي در رسانه هاي اجتماعي به اين معني
نيست كه هركسي كه مي خواهيد پيام خود را ببينيد ، آن را خواهد ديد.
با اين حال ، يك ايميل تا زماني كه خوانده شود (يا حذف شود) در صندوق
ورودي خواهد نشست.
در حالت ايده آل ، بازاريابي از طريق ايميل بايد با رسانه هاي اجتماعي
دست به دست شود. افزودن دكمه هاي رسانه اي "لايك" يا "اشتراك" به
ايميل هاي بازاريابي شما راهي اضافي براي ارتباط با مشتريان با برند
شما ايجاد مي كند. قطعه از بررسي هاي مثبت از طرفداران رسانه هاي
اجتماعي مي تواند در ايميل ها گنجانده شود ، و برعكس ، از ارسال هاي
رسانه هاي اجتماعي مي توان براي تشويق هواداران براي عضويت در
خبرنامه هاي ايميل شما استفاده كرد.
اگر اين كار را به درستي انجام دهيد ، بازاريابي از طريق ايميل مي تواند
درآمد شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. اين يك راه عالي براي
بازديد افراد (و بازديد مجدد) از وب سايت يا وبلاگ شماست و ترافيك
بيشتر معمولاً برابر با درآمد بيشتر است.
نكات مربوط به بازاريابي ايميل بازاريابي ايميلي موثر هر چند تلاش مي كند.
در اينجا چند استراتژي براي استفاده بيشتر از فعاليتهاي بازاريابي ايميل
شما ارائه شده است. ليست خود را بسازيد. تمام كاري كه مي خواهيد
با ارسال ايميل غيرمجاز انجام دهيد ، خاموش كردن بيشتر افرادي است
كه اميدواريد تبديل به مشتري شويد. چه از طريق وب سايت خود ، چه
در فروشگاه خود و چه در يك رويداد ، وقتي مشتري در انتخاب ايميل هاي
شما تصميم مي گيرد ، روشن شود. به قوانين قانون CAM-SPAM پايبند باشيد.
اين قوانين شامل داشتن يك خط موضوعي غير فريبنده ، روشي براي اشتراك
و نام و آدرس شما در انتهاي ايميل ها مي باشد. 5 فقط براي خريد هميشه
تبليغات ارسال نكنيد. با به اشتراك گذاشتن تخصص خود يا ديگران ،
از ايميل هاي خود براي ايجاد ارتباط با مشتريان استفاده كنيد ، به آنها
نكات و ديدگاههايي را بدهيد كه مي توانند براي آنها ارزش قائل باشند.
اطلاعاتي را به اشتراك بگذاريد كه به آنها اجازه مي دهد اطلاعات بيشتري
درباره شما و شركت خود داشته باشند
ليست خود را به خوبي بخوريد. به ياد داشته باشيد افرادي كه با آنها از
طريق ايميل ارتباط برقرار مي كنيد ، به اطلاعات آنها به شما اعتماد كرده اند.
آنها سزاوار احترام شما هستند اگر مي خواهيد فرصتي براي تبديل آنها از
مشتري به طرفداران و حتي تبشير براي نام تجاري خود داشته باشيد ،
در نتيجه آنها را به احساس ويژه تبديل كنيد. اگر مي خواهيد يك خبرنامه
را انجام دهيد ، به يك برنامه برويد. ارسال ايميل در روز يا روزهاي عادي
مي تواند به مشتركان شما كمك كند تا بدانند از شما چه انتظاري دارند
و چه موقع. ايميل خود را براي استفاده از تلفن همراه بهينه كنيد ،
زيرا آمار نشان مي دهد تقريبا نيمي از ايميل در دستگاه هاي تلفن
همراه باز شده است.