نحوه ايجاد استراتژي سئو

۶۸ بازديد
نحوه ايجاد استراتژي سئو
آنچه را كه فكر مي كنيد درباره SEO مي دانيد فراموش كنيد و به عنوان يك زمينه هميشه در حال فكر كردن در مورد 
آن شروع كنيد. هرچه رفتارهاي كاربران و قابليت هاي موتورهاي جستجو به مرور زمان توسعه مي يابد ، 
استانداردها به چشم مي خورند.  با فرض اينكه شما مي توانيد SEO را در استراتژي بازاريابي ديجيتال خود 
جست و خيز كنيد و فقط "بالگرد" آن ممكن است شما را از رسيدن به پتانسيل تجاري كامل خود باز دارد.  
اين فقط صنعت بازاريابي آنلاين نيست كه در حال تحول است؛ صنعت تجارت شما نيز در حال بلوغ است.
 بنابراين وقتي صحبت از SEO مي شود ، شما واقعاً نمي توانيد "آن را تنظيم كرده و آن را فراموش كنيد.
" شما بايد نظارت كنيد و رديابي كنيد كه همه چيز چگونه خوب كار مي كند ، بنابراين هميشه يك قدم جلوتر از رقابت هستيد.

در اينجا نكاتي وجود دارد كه هنگام تدوين استراتژي بايد در نظر بگيريد:استراتژي SEO  چه كسي در بازار هدف شما 
حضور دارد؟ - سئو امروز فقط به دنبال گرفتن هرچه بيشتر ترافيك نيست بلكه در عوض جذب بازديد كنندگان با ارزش بالا
 به آنچه پيشنهاد مي دهيد علاقه مند است. از نظر جمعيتي ، بازار شما به دنبال چه چيزي است؟ آنها چگونه جستجوهاي 
وب را انجام مي دهند؟ آنها در كجا قرار دارند؟ هرچه پاسخ هاي شما مشخص تر باشد ، سرمايه گذاري شما در سئو با 
ارزش تر مي شود. Google Analytics مكان خوبي براي شروع تحقيقات شما است! اكثر افراد در دستگاه هاي تلفن 
همراه جستجو مي كنند - شما نيازي به آماري نداريد تا به شما نشان دهد كه در چند سال گذشته بازار آنلاين تلفن همراه
 منفجر شده است و سالها پيش بر روي دسك تاپ غلبه كرده است. اگر مي خواهيد در صفحات نتايج موتور جستجو رتبه
 خوبي داشته باشيد ، بهينه سازي وب سايت ها براي مرورگرهاي موبايل بسيار مهم است. اگر مطمئن نيستيد كه
 چگونه وب سايت شما اقدام به افزايش مي كند ، آدرس سايت خود را در تست دوستانه موبايل Google وارد كنيد
موتورهاي جستجو در حال گسترش هستند - وقتي شخصي از موتورهاي جستجوگر ياد مي كند ، آيا شما به طور خودكار 
فرض مي كنيد كه آنها درباره Google صحبت مي كنند؟ غول فناوري سهم بزرگي از بازار دارد كه 
«Googling» به فعل تبديل شده است. با اين وجود بخش قابل توجهي از جستجوها در سايتهاي جايگزين مانند
 Microsoft Bing انجام مي شود. براي جستجوي سايت خود در گزينه هاي Google ، نكته اي را تعيين كنيد 
تا ببينيد رتبه بندي در كجا قرار دارد. فقط بهبود درگيري در رسانه هاي اجتماعي و اضافه كردن برچسب هاي
 متا ممكن است تنها كاري باشد كه شما را براي افزايش رتبه هاي زوج در بينگ فراهم كند. مخاطبان شما به دنبال 
چه چيزي هستند؟ - همين چند سال پيش ، ميانگين كاربر به موتورهاي جستجو اعتماد نكرد تا سوالات مكالمه را درك كند. 
آنها با عبارات واضح مانند "تحويل گل نيويورك" جستجو مي كردند. اكنون مردم احساس راحتي در تايپ كردن در
 مواردي مانند "چه كسي گل رز را به من نزديك مي كند؟" تغيير در عادات جستجوگر معمولاً ظريف است ، 
اما تأثير مي گذارد كدام كلمات كليدي براي سايت شما با ارزش تر باشد. به جاي تمركز بر كلمات كليدي كه باعث 
ايجاد ترافيك بيشتر مي شوند ، روي مواردي كه به تبديل ، درآمد و سود ترجمه مي شوند تمركز كنيد.
سلطنت ناوبري ساده و محتواي با كيفيت پادشاه است - يك وب سايت كاربر پسند ، با اطلاعات جالب و آسان براي
 پيدا كردن ، چيزي است كه باعث افزايش ترافيك شما مي شود. هر صفحه بايد با مضامين منحصر به فرد با كلمات كليدي 
ساخته شود ، بنابراين موتورهاي جستجو مي توانند به راحتي شما را نمايه كرده و رتبه برتر خود را كسب كنند.
 رفتارهاي مثبت بازديد كنندگان سايت بهترين شرط بندي براي رتبه بندي بهتر است ، بنابراين محتوا را طبيعي و
 متمركز نگه داريد. براي جلوگيري از نارضايتي كاربران از سايت و جلوگيري از صدمه زدن به رتبه بندي آن ، 
از پرتقال و پر كردن كليد واژه ها خودداري كنيد. پيوندها به سايت شما بسيار با ارزش هستند - هنگامي كه وب سايت 
ديگري به شما پيوند دارد ، موتورهاي جستجوگر اين نظر را نشان مي دهند كه سايت شما داراي محتواي ارزشمندي است. 
چندي پيش ، دريافت ده‌ها لينك از سايتهاي با كيفيت پايين تمام تلاش خود را براي افزايش رتبه شما انجام داد. امروز ، 
ارزش پيوند به سايت شما بستگي به كيفيت سايتي دارد كه به شما پيوند داده است. فقط چند لينك به سايت شما از 
سايت هاي پر ترافيك شگفتي هايي براي رتبه بندي شما انجام مي دهد!
رسانه هاي اجتماعي نقش محوري دارند - آخرين و مهمترين چيز ، رسانه هاي اجتماعي يك سكوي در حال تحول است
 كه از يك بستر ارتباطي اساسي به يك كانال بازاريابي بسيار سودآور تبديل شده است. بسياري از كاربران جستجوهاي 
خود را در رسانه هاي اجتماعي شروع كرده و راهي سايت تجاري مي شوند. به روز كردن مطالب به روز ، 
جذاب و شخصي ، افراد بيشتري را به پروفايل شما و در نهايت به وب سايت شما جذب مي كند. آناليز كليد سئو است -
 نظارت بر رتبه شما در موتورهاي جستجو براي دستيابي به نتايج بهتر كليدي است. با رديابي مهمترين معيارهاي وب سايت
 شروع كنيد تا يك پايه براي عملكرد خود تعيين كنيد. تغييرات كوچكي در محتواي خود ايجاد كنيد و ببينيد آيا شاهد افزايش در
 ترافيك سايت يا رتبه بندي سايت خود هستيد. از ايجاد چندين تغيير نامربوط به طور هم زمان خودداري كنيد ،
 بنابراين هميشه مي توانيد آنچه را كه براي بهبود عملكرد مسئول بوده است ، پيگيري كنيد.
افكار نهايي ما در مورد برخي از مؤلفه هاي اصلي يك كمپين SEO موفق براي استراتژي بازاريابي ديجيتال شما 
بحث كرده ايم. فراتر از آن ، تعدادي از استراتژي هاي بازاريابي وجود دارد كه مي تواند به طور غيرمستقيم بر 
نحوه رتبه سايت شما ، مانند تبليغات پرداخت هر كليك و بازاريابي ايميل تأثير بگذارد.  اين بدان معناست كه شما 
واقعاً نمي توانيد به صورت جداگانه به هر كمپين نزديك شويد. موفق ترين مارك ها تمام مبارزات انتخاباتي خود
 را ادغام مي كنند كه اطمينان حاصل مي كنند هميشه وجود دارد كه چيزي را فشار مي دهد تا يك قدم به تبديل شدن 
به مشتري نزديك شود.  بازاريابي Pronto در قلب بازاريابي ديجيتال با راه حل هاي تخصصي وب سايت ، 
از جمله طراحي وب سايت قرار دارد.

 

 

https://www.prontomarketing.com/blog/digital-marketing-strategy/

https://javadyasemi.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.