آرشیو تیر ماه 1399

ماركتينگ چيست؟

تبليغات Google چگونه كار مي كند؟

۵۴ بازديد

تبليغات Google چگونه كار مي كند؟نكاتي براي كسب درآمد با استفاده از آنها

https://javadyasemi.ir/


كلمات پيشنهادي. Google Ads. شبكه نمايش شبكه جستجو AdSense.
معني دارد؟ احتمالا نه. اين اصطلاحات قابل تشخيص نيستند و همه به نظر مي رسد كه به هم وصل شده اند.
و آنها به يك معنا عمل مي كنند ، اما اين در پاسخ دادن به سؤالي كه اغلب از ما ميپرسيم "چگونه Google Ads كار مي كند" مفيد نيست.
احتمالاً قبلاً همه اين شرايط را شنيده ايد. ممكن است مقاله يا دو مورد را قبلاً خوانده باشيد. حتي ممكن است سعي كرده باشيد كمپين Google Ads خود را شروع كنيد.


اما شما هنوز از خود مي پرسيد "چگونه Google Ads كار مي كند؟"


اگر هنوز "آن را نگرفته ايد" خود را مقصر نكنيد. اين يك موضوع گيج كننده است به اين دليل گوگل بسيار بزرگ است و روشهاي مختلفي دارد كه مي تواند درآمد كسب كند.
اما مصمم هستيد كه همه اينها را بفهميد. شما داستانهاي موفقيت را شنيده ايد.
مانند اين واقعيت كه در سال 2013 ، 1.5 ميليون مشاغل 111 ميليارد دلار درآمد از ابزارهاي تبليغاتي Google به دست آوردند!


تبليغات Google كار مي كند. تمام چيزي كه شما واقعاً به آن احتياج داريد اين است كه شخصي به زبان انگليسي ساده براي شما توضيح دهد كه چگونه همه قطعات در هم قرار گرفته اند.


تمام عباراتي كه در جمله اول به آنها اشاره كردم ، همه به يك چشم انداز جمع مي شوند:
براي كسب درآمد Googleبراي كسب درآمد مشاغل شريك و ناشران وب سايت.براي ارائه بهترين تجربه آنلاين ممكن به كاربران اينترنت.

آيا تبليغات Google مي توانند براي تجارت شما كار كنند؟

به احتمال زياد ، جواب مثبت است. Google پلت فرم تبليغاتي خود را طوري طراحي كرده است كه تبليغ كنندگان با كيفيت بالا از هر نوع مشاغل مي توانند به ROI مثبت برسند.


تبليغات با كيفيت بالا براي Google بسيار مهم است و به اين دليل است كه اولويت اصلي Google ارائه تجربه خوب براي ميلياردها كاربر آن است.


زيرا در پايان روز ، اين تجربه كاربر است كه باعث مي شود Google و شهرت آن را خراب يا خراب كند. گوگل اين را مي داند.


اما با اين گفته ، Google بيشتر درآمد خود را از تبليغ كنندگان مي گيرد. به اين دليل است كه افراد زيادي از Google استفاده مي كنند ، بنابراين تبليغ كنندگان به آن گله مي كنند. به درستي
بنابراين ، Google بايد تعادل ايجاد فضاي تبليغاتي در زمينه فروش پول را بدون آسيب رساندن به تجربه كاربران خود به دست آورد.


و اين جايي است كه شما ، صاحب مشاغل بي پروا ، وارد مي شويد. مي خواهيد تبليغ خود را طراحي كنيد تا بهترين تجربه ممكن را براي كاربران Google - براي منافع Google و براي شما فراهم كند. ما توضيح خواهيم داد كه چگونه اين كار در بقيه مقاله انجام مي شود.
تا زماني كه كار خواندن اين مقاله را انجام داده ايد ، پاسخ كاملي به اين سؤال خواهيد داد كه "تبليغات Google چگونه كار مي كند."

 

Google Ads بستر گوگل براي مشاغل / تبليغ كنندگان است. در اينجا تبليغ كنندگان مي توانند پيشنهادات خود را در فضاي تبليغ براي تبليغات خود قرار دهند.


Google Ads مي تواند در مكان هاي زير ظاهر شود:


صفحات نتايج موتور جستجوگر Google (SERPs) يا در وب سايت ها و برنامه هاي خاص مربوط به جستجوي Google. به اين "شبكه جستجوي Google" گفته مي شود.برنامه ها و وب سايت هاي شخص ثالث در سراسر اينترنت. به اين "شبكه نمايش Google" وب سايتها گفته مي شود.هر وب سايتي كه در برنامه Google AdSense انتخاب كرده باشد.

 

Google AdSense چيست؟

Google AdSense پلتفرم Google براي دارندگان / ناشران وب سايت است. اينجاست كه وب سايتهاي جداگانه مي توانند با ميزباني تبليغات Google به سيستم وارد شوند و با آن موافقت كنند.
در عوض ، ناشر هر بار كه تبليغي در وب سايت خود مشاهده مي شود يا كليك مي كند (بسته به نوع تبليغي كه دارد) پرداخت مي شود.


علاوه بر اين ، Google به طور خودكار مناسب ترين و پردرآمدترين تبليغات را براي ناشران انتخاب مي كند.


دريافت پرداخت از Google AdSense بسيار آسان و بي دردسر است. Google ابتدا پرداختي را از تبليغ كننده دريافت مي كند و سپس به ناشر وب سايت مبلغي را پرداخت مي كند.


براي اينكه ناشر بتواند AdSense را در وب سايت خود فعال كند ، آنها به سادگي يك حساب AdSense ثبت نام كرده و پيام هاي Google را دنبال مي كنند. اين جدا از يك حساب Google Ads است كه مخصوص تبليغ كنندگان است.


وقتي همه چيز تنظيم شد ، صاحب وب سايت كمي از كد html را در وب سايت خود وارد مي كند ، هر جا كه مي خواهد تبليغات را نشان دهد.

سپس voila! آنها از مشاغل مرتبط با محتواي سايت خود و خوانندگان آن تبليغات دريافت مي كنند.
به همين خاطر ، شما مي توانيد تفاوت بين شبكه جستجو و شبكه نمايش در Google Ads و Google AdSense را بدانيد.

 "سليقه تبليغات Google چگونه عمل كنيم؟"


روند حراج Googleبياييد براي يك ثانيه به روند حراج Google برگرديم. مورفئوس عنوان كرد كه چگونه ميليارد ها حراج روزانه اتفاق مي افتد. دانستن اين مزايده ها و نحوه انتخاب برندگان ، كليد درآمدزايي با Google Ads است.


دو نوع مزايده وجود دارد:


حراج هاي شبكه و AdSense را نمايش دهيدحراج هاي شبكه جستجو

1. نمايش شبكه و حراج هاي AdSenseاين حراج ها هر زمان اتفاق مي افتد كه شخصي وب سايتي را كه فضاي تبليغات Google در دسترس است بارگيري كند تا يك تبليغ كننده پر كند.


"برندگان" اين حراجي تبليغ كننده هايي هستند كه تبليغات آنها با هزينه كم در وب سايتهاي مرتبط و برجسته نمايش داده مي شود. ارتباط بر اساس كليد واژه (هاي) تبليغاتي است كه تبليغ كننده هدف قرار مي دهد.


بنابراين اگر يك تبليغ كننده بخواهد كلمه كليدي "باشگاه هاي گلف حرفه اي" را هدف قرار دهد ، آنگاه آگهي آنها با يك صفحه وب مرتبط مطابقت مي يابد.


به عنوان مثال ، يك پست وبلاگ AdSense را فعال مي كند كه در مورد "چگونگي انتخاب صحيح باشگاه هاي گلف طرفدار" صحبت مي كند احتمالاً براي تبليغ كننده هدف قرار دادن كلمه كليدي "باشگاه هاي گلف حرفه اي" مسابقه خوبي باشد.


بنابراين ، انتخاب كلمات كليدي مناسب براي هدف گذاري براي سودآوري با Google Ads ضروري است.

 


2. حراج هاي شبكه جستجواين حراج ها متفاوت عمل مي كنند ، اما جوهر همان است.
در شبكه جستجو ، هر زمان كه كسي يك كلمه كليدي را در Google جستجو كند ، حراج اتفاق مي افتد كه هر روز ميلياردها بار اتفاق مي افتد.
هر 2.3 ميليون جستجو دوم در Google انجام مي شود. و اكثر اين SERP ها شامل Google Ads هستند.
اين بيش از يك ميليون حراج در هر ثانيه اتفاق مي افتد.
بنابراين ، "حراج" جستجوي كلمات كليدي است ، و فضاي تبليغاتي براي جستجوي كلمات كليدي آن چيزي است كه فروخته مي شود.


تبليغات Google چگونه كار مي كند؟


 "برندگان" حراج كيست؟ به عبارت ساده تر ، تبليغ كنندگاني هستند كه فضاي تبليغ را براي جستجوي كلمه كليدي كسب مي كنند.


اين بدان معني است كه شما براي آن فضاي تبليغاتي شيرين و شيرين با ساير مشاغل مشابه رقابت خواهيد كرد.


مدلهاي پرداخت Google Adsهمچنين با مشاغل مشابه رقابت خواهيد كرد تا كمترين هزينه ممكن را براي تبليغات بپردازيد.


سه طرح پرداخت مختلف براي تبليغ كنندگان Google در دسترس است:


PPC (به ازاي هر كليك) پرداخت كنيد: هربار كسي روي تبليغ شما كليك مي كند ، بايد مبلغي پرداخت كنيد. هدف اصلي تبليغات PPC هدايت ترافيك به وب سايت شما است.CPA: هزينه براي هر كسب. مبلغي است كه شما براي به دست آوردن مشتري اصلي يا مشتري جديد مي خواهيد به Google بگوييد.

آنها تبليغات شما را به افرادي كه احتمالاً براساس بودجه اي كه تعيين كرده ايد تبديل مي كنند نشان مي دهند. يك مدل قيمت گذاري مفيد براي تبليغ كنندگان با تجربه كه مي خواهند تبديل ها را افزايش دهند.

vCPM: هزينه هر هزار برداشت قابل مشاهده (بازديد). ايده آل براي افزايش آگاهي از برند. فقط براي نمايش تبليغات شبكه در دسترس است.بنابراين چگونه مي توانيد كمترين هزينه ممكن را بپردازيد و اطمينان حاصل كنيد كه تبليغ شما برجسته تر در SERP ها و وب سايت هاي ديگر نمايش داده مي شود؟


خوشحالم كه خواسته اي! اين سؤال ميليون دلاري است و همه چيز درباره تسلط بر تبليغات Google چيست.

 

3 نكته درمورد پول براي تبليغات Google1. كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيدشما مي خواهيد كلمات كليدي را هدف قرار دهيد كه چندان رقابتي نيستند (يعني گران باشند) براي كسب و كار شما.

 
1.برنامه ريز كلمه كليدي

 
شما بايد يك پيشنهاد / حداكثر پولي را كه مايليد براي كليك روي تبليغ خود بپردازيد (اگر از مدل PPC استفاده مي كنيد) بپردازيد.


بنابراين هدف شما اين است كه سعي كنيد هر تعداد كليك را انجام دهيد. هر كليك منجر به فروش البته نمي شود. اما هنوز هم بايد ذهنيت ساخت هر تعداد كليك را داشته باشيد.


و به همين دليل است كه بايد قصد جستجوگر را در نظر بگيريد.


اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه Google Ads براي درآمدزايي شما كار مي كند ، با هدف قرار دادن تبليغات خود در افرادي كه هم اكنون آماده خريد محصول شما هستند ، هدف قرار مي گيرد!


علاوه بر اين ، شما بايد هزينه هاي جديدي را براي تأمين هزينه تبليغات تبليغاتي خود وارد كنيد. در غير اين صورت شما به سرعت در عمق هزينه هاي تبليغات پيدا خواهيد كرد.


و اين منجر به قسمت بعدي مي شود - كلمات كليدي مربوطه را انتخاب كنيد. اگر تبديل هدف شما باشد ، كلمات كليدي بايد مربوط به رانندگي تبديل شوند!


به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد فروش بيشتر محلي براي محصول جديد ورزشي خود داشته باشيد ، يك كلمه كليدي بسيار مهم براي فروش بيشتر مي تواند "تجهيزات ورزش در آتلانتا" باشد. كسي كه در جستجوي آن است ، به احتمال زياد آماده خريد است!


و از آنجا كه اين يك جستجوي محلي است ، از هدف قرار دادن كلمه كليدي "تجهيزات ورزش" ارزان تر و موثرتر خواهد بود.


2. در كپي خوب سرمايه گذاري كنيد


اكنون براي اينكه كارآيي تبليغ شما موثر واقع شود ، نسخه تبليغي نمي تواند ضعيف باشد! اگر تجربه نوشتن مطالب قانع كننده و قانع كننده را نداريد ، بايد براي استخدام يك نويسنده حرفه اي در نظر بگيريد تا نسخه هاي تبليغاتي و صفحه هاي فرود را براي شما بنويسد.


اين امر در واقع مي تواند در طولاني مدت از چندين راه موجب پس انداز شما شود:


تبليغ بهتر و كپي صفحه صفحه منجر به تبديل و فروش بيشتر مي شود.در كلمات كليدي / كمپين هاي شكست خورده پول كمتري هدر دهيد.هرچه محتواي نوشتاري شما بهتر باشد ، نمره كيفيت شما بهتر خواهد بود. و اين به نوبه خود هزينه شما را براي هر كليك (CPC) پايين مي آورد.

3. نمره كيفيت خود را بهينه كنيد


صحبت از نمره كيفيت ، اجازه دهيد در مورد آن صحبت كنيم. QS مهمترين معيار براي يك كمپين موفق است زيرا برخي از مهمترين معيارهاي يك كمپين را تحت تأثير قرار مي دهد. اين شامل:
موقعيت تبليغ شمابرداشت هاCPC شمانمره كيفيت ، رتبه اي است كه براساس نحوه انجام آن به يك تبليغ يا كلمه كليدي داده مي شود. مي توان از 1-10 با بالاترين 10 امتياز در رده بندي قرار گرفت.

ما سرانجام به اوج اين سفر رسيديم. براي "برنده شدن" در حراج ، شما بايد نمره كيفيت و مبلغ پيشنهاد خود را بهينه كنيد.


هر چه اين دو بهتر باشد ، موقعيت تبليغ شما بهتر خواهد بود.
مثلا:
بنابراين چگونه Google Ads در رابطه با QS كار مي كند؟ در زير مشاهده كنيد:
تبليغات گوگل با نمره كيفيت چگونه كار مي كند
اولين تبليغ براي اين جستجوي كلمات كليدي به بالاترين رتبه در حراجي دست يافت.
هنگامي كه QS خود را بالا مي بريد ، تبليغات شما در موقعيت هاي بهتري در SERP (بالا در مقابل) نمايش داده مي شود تا بتوانيد بدون افزايش پيشنهاد خود ، كليك و تبديل بيشتري دريافت كنيد!


Google همچنين با پايين آمدن CPC به تبليغ كنندگان با نمرات با كيفيت بالا پاداش مي دهد.
اگر كنجكاو هستيد كه متوسط ​​CPC چيست: در تمام صنايع ، متوسط ​​CPC در شبكه جستجو 2.32 دلار و در شبكه نمايش 0.58 دلار است.


اما به ياد داشته باشيد كه CPC شما براساس QS ، پيشنهاد حداكثر و رقابت كلمه كليدي شما خواهد بود. كلمات كليدي بسيار رقابتي صرفنظر از آنچه كه هستند هميشه گران خواهند بود.
اما در اينجا يك فكر اطمينان بخش است: رقابتي و گران قيمت هميشه به معناي "بهتر" نيستند.


بنابراين چه عواملي وارد QS مي شوند؟
Google همه آنها را فاش نمي كند ، اما اين عوامل تقريباً تأييد شده اند:
ارتباط آگهي با پرس و جو جستجو. نسخه تبليغ شما چقدر خاص است؟

آيا پيشنهاد شما و CTA به آنچه در تبليغات PPC خود تبليغ مي كنيد مرتبط است؟

ارتباط كلمه كليدي به گروه تبليغات.ارتباط آگهي به صفحه فرود آن.

آيا اطلاعات موجود در صفحه فرود شما با اطلاعات ارائه شده در تبليغات تبليغاتي شما مطابقت دارد؟

آيا همان پيشنهاد است؟ آيا از همان كليد واژه / ها استفاده كرده ايد؟

اگر اينگونه نباشد ، احتمالاً نمره كيفيت شما پايين خواهد بود.سابقه عملكرد حساب.تاريخچه كليك به مرحله (CTR) آگهي و گروه تبليغاتي آن.

نرخ كليك از طريق نرخي است كه بسياري از افراد بر روي تبليغ كليك كرده اند ، در حالي كه بسياري از افراد بدون كليك روي آن را مشاهده كرده اند.

گروه تبليغات گروه تبليغاتي است كه تبليغ به آن تعلق دارد. مي توانيد اطلاعات بيشتر در مورد گروه هاي تبليغاتي را در پست ما اينجا بخوانيد.CTR مورد انتظار.

اگر ميانگين CTR تبليغات شما بالاتر از حد متوسط ​​باشد ، نمره كيفيت بالاتري خواهيد داشت.شبكه نمايش را در نظر بگيريد
براي خنثي كردن مقاله ما ، اجازه دهيد بيشتر درباره شبكه نمايش صحبت كنيم.


ما از اصول اوليه شبكه جستجو فراتر رفته ايم ، اما شبكه نمايش نيز مزاياي آن را دارد.

جستجو معمولاً براي هدف قرار دادن افرادي است كه در حال جستجو براي موارد خاص هستند.
از طرف ديگر ، تبليغات با نمايش هدفمند خريداران احتمالي قبل از آماده شدن براي خريد ، براي جلب توجه مردم مفيد است.


https://www.lyfemarketing.com/blog/how-do-google-ads-work/