12 دليل براي اينكه كسب و كار شما كاملا به SEO احتياج دارد

۲۱ بازديد

سئو براي جستجو و مشاهده بيشتر مهم است ، اما ارزش واقعي بيشتري از آن را ارائه مي دهد. در اينجا 12 دليل وجود دارد كه نياز كسب و كارها به SEO است تا نام تجاري خود را به سطح بالاتري برساند.
بسياري از مارك ها و مشاغل مي دانند (يا فكر مي كنند مي دانند) كه براي ويژگي هاي ديجيتالي خود به SEO احتياج دارند و مزايايي كه از اين كار سئو به نمايندگي از آنها به دست خواهند آورد.
SEO مطمئناً قابليت جستجو و مشاهده كلي يك وب سايت را بهبود مي بخشد ، اما چه ارزش واقعي ديگري ارائه مي دهد؟ چرا سئو اينقدر مهم است؟
اين 12 دليل بايد بدون در نظر گرفتن صنعت يا اندازه كسب و كار ، وضوح و شفافيت ارائه دهند كه چرا مشاغل براي ارتقا need نام تجاري خود به سطح بالاتري به SEO احتياج دارند.
1. جستجوي ارگانيك اغلب منبع اصلي ترافيك وب سايت استجستجوي ارگانيك بخش بزرگي از عملكرد وب سايت اكثر مشاغل و همچنين يكي از م criticalلفه هاي مهم قيف خريدار است و در نهايت كاربران را مجبور به انجام يك تبديل يا تعامل مي كند.
همانطور كه بازاريابان مي دانند ، گوگل داراي بخش قابل توجهي از بازار جستجو نسبت به رقبايي مانند ياهو ، بينگ ، بايدو ، ياندكس ، DuckDuckGo و بسياري ديگر است.
اين بدان معنا نيست كه همه موتورهاي جستجو در نمايان بودن مارك سهيم نيستند - بلكه - فقط اين است كه Google حدود 75 درصد از بازار جستجوي كلي را در اختيار دارد. اين يك رهبر واضح است و بنابراين دستورالعمل هاي آن مهم است كه دنبال كنيد. اما 25 درصد باقيمانده بازار متعلق به موتورهاي ديگر نيز براي مارك ها ارزشمند است.
گوگل ، پربازديدترين وب سايت در جهان (و همچنين به طور خاص در ايالات متحده) ، همچنين محبوب ترين ارائه دهنده ايميل در جهان است (با بيش از 1 ميليارد كاربر). نيازي به گفتن نيست كه يوتيوب دومين موتور جستجو است.
ما مي دانيم كه اكثر مردم جهان كه به اينترنت دسترسي دارند حداقل يك بار در روز براي كسب اطلاعات از Google بازديد مي كنند.
گوگل و ساير موتورهاي جستجو بسيار قابل مشاهده بودن به عنوان يك منبع قابل اعتماد هميشه به نفع يك مارك تجاري است. سئو با كيفيت و يك وب سايت با كيفيت بالا مارك ها را به آنجا مي برد.

 

2. سئو باعث ايجاد اعتماد و اعتبار مي شودهدف از هر سئو با تجربه ايجاد بنياني محكم براي يك وب سايت زيبا با تجربه كاربري تميز و موثر است كه به لطف اعتماد و اعتبار برند و ويژگي هاي ديجيتالي آن در جستجو به راحتي قابل كشف است.عناصر زيادي براي ايجاد اقتدار در مورد موتورهاي جستجو مانند Google وارد مي شوند. علاوه بر عواملي كه در بالا ذكر شد ، اقتدار در طول زمان در نتيجه عناصري مانند:
پروفايل هاي لينك دهنده با كيفيت.رفتار كاربر مثبتسيگنالهاي يادگيري ماشين.عناصر و محتواي صفحه بهينه شده است.اما ايجاد اين اقتدار بيشتر از بيشتر ، اگر نه همه ، ساير بهينه سازي هاي ديجيتالي براي يك برند مفيد باشد. مشكل اين است كه ايجاد اعتماد و اعتبار يك شبه غيرممكن است - درست مثل زندگي واقعي. اقتدار به مرور زمان كسب و ساخته مي شود.
ايجاد يك برند به عنوان يك مرجع ، صبر ، تلاش و تعهد مي طلبد ، اما همچنين متكي به ارائه يك محصول يا خدمات ارزشمند و با كيفيت است كه به مشتريان امكان اعتماد به يك برند را مي دهد.


3. سئو خوب همچنين به معناي تجربه بهتر كاربر استهمه افراد خواهان رتبه بندي بهتر آلي و حداكثر ديد هستند. تعداد كمي از افراد مي دانند كه تجربه بهينه كاربر قسمت بزرگي از رسيدن به آنجا است.
Google ياد گرفته است كه چگونه يك تجربه كاربري مطلوب يا نامطلوب را تفسير كند و يك تجربه كاربري مثبت به عنصري مهم در موفقيت يك وب سايت تبديل شده است.

مشتريان مي دانند چه مي خواهند. اگر آنها نتوانند آن را پيدا كنند ، مشكلي پيش مي آيد. و عملكرد آسيب خواهد ديد.
يك مثال بارز از ايجاد يك تجربه كاربري قوي اين است كه چگونه Google بيشتر و بيشتر به يك موتور پاسخ تبديل شده است و داده هاي جستجو شده را مستقيماً در SERP (صفحات نتايج موتور جستجو) براي كاربران ارائه مي دهد.
هدف از اين كار ارائه سريع و به آساني اطلاعاتي است كه كاربران در كمتر كليك با آن جستجو مي كنند.
SEO با كيفيت شامل يك تجربه كاربري مثبت است و از آن براي استفاده به نفع يك برند استفاده مي كند.


4. SEO محلي به معناي افزايش درگيري ، ترافيك و تبديل استبا افزايش و تسلط بيشتر بر ترافيك تلفن همراه ، جستجوي محلي به بخشي اساسي از موفقيت مشاغل كوچك و متوسط ​​تبديل شده است.
سئو محلي بهينه سازي ويژگي هاي ديجيتال شما براي يك مجاورت خاص است ، بنابراين افراد مي توانند شما را سريع و آسان پيدا كنند و آنها را يك قدم به معامله نزديك كنيد.
بهينه سازي هاي محلي براي ايجاد يك رسانه مناسب براي پيام رساني يك نام تجاري در سطح محلي ، بر روي شهرهاي خاص ، شهرها ، مناطق و حتي ايالات متمركز است.

طرفداران SEO اين كار را با بهينه سازي وب سايت مارك و محتواي آن ، از جمله استنادات محلي و بك لينك ها ، و همچنين ليست هاي محلي مربوط به مكان و بخش تجاري يك برند انجام مي دهند.
براي ارتقا engage تعامل در سطح محلي ، طرفداران SEO بايد به عنوان شروع ، پانل نمودار دانش يك نام تجاري ، ليست Google براي كسب و كار من و نمايه هاي رسانه هاي اجتماعي آن را بهينه كنند.
همچنين بايد بر روي نظرات كاربران در Google ، و همچنين ساير سايتهاي بررسي مانند Yelp ، Home Advisor و Angie’s List (در ميان ديگران) ، بسته به صنعت ، تأكيد زيادي شود.


5- SEO بر چرخه خريد تأثير مي گذاردمشتريان تحقيقات خود را انجام مي دهند. اين يكي از بزرگترين مزاياي اينترنت از ديد خريدار است.
استفاده از تاكتيك هاي جستجوگرها براي ارسال پيام هاي شما براي معاملات خوب ، محصولات و يا خدمات پيشگامانه و اهميت و قابليت اطمينان آنچه كه به مشتريان ارائه مي دهيد ، تغيير دهنده بازي خواهد بود.
در صورت انجام صحيح ، بدون شك چرخه خريد نيز به طريقي مثبت تأثيرگذار خواهد بود.مارك ها بايد در مكان هايي كه مردم براي برقراري ارتباط شايسته به آنها نياز دارند قابل مشاهده باشد. سئو محلي اين قابليت ديد را افزايش مي دهد و به مشتريان بالقوه اجازه مي دهد تا پاسخ ها را پيدا كنند و مشاغل ارائه دهنده اين پاسخ ها هستند.


6. بهترين روشهاي جستجوگرها هميشه در حال به روزرساني هستندبسيار عالي است كه روشهاي SEO در وب سايت يك مارك و از ويژگيهاي ديجيتالي آن پياده سازي شده است ، اما اگر يك تعامل كوتاه مدت باشد (محدوديت هاي بودجه و غيره) و سايت به مرور و به طور مداوم ارزيابي نمي شود ، به يك آستانه مي رسد جايي كه ديگر نمي تواند به دليل ساير موانع بهبود يابد.
نحوه تكامل جهان جستجو ، اساساً به صلاحديد گوگل ، نياز به نظارت دائمي دارد تا تغييرات جلوتر از رقابت و اميدوارم در صفحه 1 باشد.
فعال بودن و نظارت بر تغييرات عمده الگوريتم هميشه به نفع مارك هاي تجاري است.
ما مي دانيم كه گوگل سالانه هزاران تغيير الگوريتم ايجاد مي كند. خيلي عقب افتاده و بازگشت بسيار دشوار خواهد بود. جوانب مثبت سئو كمك مي كند تا اطمينان حاصل شود كه از آن اجتناب مي شود.

7. درك SEO به شما كمك مي كند تا محيط وب را درك كنيدبا محيط هميشه در حال تغيير كه شبكه جهاني وب است ، ماندن در بالاي تغييرات هنگام وقوع مي تواند يك چالش باشد.
اما ماندن در بالاي سئو شامل قرار گرفتن در معرض تغييرات عمده اي است كه براي جستجو رخ مي دهد.
دانستن محيط وب ، از جمله تاكتيكهايي كه توسط ساير مشاغل محلي و قابل مقايسه با رقبا استفاده مي شود ، هميشه براي اين مارك ها مفيد خواهد بود.


8. سئو نسبتاً ارزان استمطمئناً هزينه دارد. همه بهترين كارها انجام مي شود ، درست است؟
اما سئو در طرح كلان نسبتاً ارزان است و از نظر سود و منافع يك برند ، سودآوري قابل توجهي خواهد داشت.
اين هزينه بازاريابي نيست. اين يك سرمايه گذاري واقعي تجاري است. اجراي خوب سئو براي سالهاي آينده آب را در خود نگه خواهد داشت. و مانند اكثر امور زندگي ، فقط با توجه (و سرمايه گذاري) بيشتري كه به دست مي آيد بهتر خواهد بود.

9. اين يك استراتژي بلند مدت استSEO مي تواند (و اميدوارم باشد) در اولين سال اقدام قابل توجهي تأثير بگذارد و بسياري از اين اقدامات تأثيري خواهند داشت كه بيش از چندين سال طول مي كشد.
با تكامل بازار ، بله ، بهتر است روندها و تغييرات را از نزديك دنبال كنيد. اما حتي سايتي كه توصيه هاي شديد SEO را اجرا نكرده است ، از بهترين روش هاي اساسي SEO كه در يك وب سايت صادقانه و با تجربه كاربر مناسب استفاده مي شود ، بهبود مي يابد.
و هرچه زمان ، تلاش و بودجه بيشتري براي سئو اختصاص داده شود ، يك وب سايت بهتر و طولاني تر به عنوان يك رقيب شايسته در بازار خود ايستاده است.


10. قابل اندازه گيري استگرچه SEO براي محاسبه ROI آسان تر مانند جستجوي پولي ارائه نمي دهد ، شما مي توانيد تقريباً همه موارد را با رديابي و تجزيه و تحليل مناسب اندازه بگيريد.
مشكل اصلي تلاش براي اتصال نقاط انتهاي پشت است زيرا هيچ راهي قطعي براي درك ارتباط بين همه اقدامات انجام شده وجود ندارد.
با اين حال ، ارزش درك اين نكته است كه چگونه برخي اعمال قرار است بر عملكرد و رشد تأثير بگذارد و اميدوارم كه تأثيرگذار باشد.
هر سئو خوب قصد دارد اين پيشرفت ها را انجام دهد ، بنابراين اتصال نقاط نبايد يك چالش باشد.
مارك ها همچنين مي خواهند بدانند كه كجا هستند ، كجا هستند و از نظر عملكرد ديجيتال به كجا مي روند ، مخصوصاً براي سئو درصورتي كه شخص / شركتي داشته باشند كه از طرف آن براي اجراي آن پول پرداخت مي شود.
هيچ راهي بهتر براي نشان دادن موفقيت SEO وجود ندارد. همه ما مي دانيم كه داده ها هرگز دروغ نمي گويند.


11. SEO فرصت هاي جديدي براي روشنايي به ارمغان مي آوردسئو با كيفيت بالا هميشه وسيله اي براي كشف و استفاده از فرصت هاي جديد براي مارك ها پيدا مي كند تا نه تنها كشف شوند ، بلكه باعث درخشش آنها مي شود.
ارائه SEO با كيفيت به مارك ها به معناي غرق شدن تيم SEO در هر چيزي است كه آن برند است. اين تنها راه بازاريابي واقعي يك برند با اشتياق و دركي است كه ذينفعان آن نسبت به آن دارند: سهامدار شدن.

هرچه برند بهتر درك شود ، فرصت هاي بيشتري براي كمك به رونق آن بوجود مي آيد. در مورد سئو نيز مي توان همين حرف را زد.


12. اگر در صفحه 1 نيستيد ، كليك نمي كنيددر دنياي جستجوگرها پنهان نيست كه اگر در صفحه 1 نباشيد ، احتمالاً بازي جستجوي ارگانيك را نمي كشيد.
يك مطالعه اخير نشان مي دهد كه سه موقعيت اول رتبه بندي جستجوي ارگانيك منجر به نزديك به 40 درصد از كل كليك ها مي شود ، در حالي كه تا 30 درصد از كل نتايج در صفحه 1 و 2 به هيچ وجه كليك نمي شود.


اين يعني چي؟ دو چيز:
اگر در صفحه 1 نيستيد ، بايد باشيد.هنوز هم موارد زيادي وجود دارد كه كاربر يك درخواست جستجو تايپ مي كند و دقيقاً آنچه را كه جستجو مي كند پيدا نمي كند.

https://javadyasemi.ir/seo-services/

https://www.searchenginejournal.com/why-seo-is-important-for-business/248101/#close

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.